Podstawowe funkcje KSN dla firmy deweloperskiej – nowość na rynku nieruchomości

Artykuł sponsorowany

Krajowy System Nieruchomości to nowa platforma, która oferuje kompleksowe narzędzie dla firm deweloperskich w zakresie sprzedaży ich inwestycji. Warto zapoznać się z podstawowymi funkcjami systemu i rozpocząć profesjonalną współpracę z KSN.

 

KSN daje deweloperowi wsparcie w sprzedaży jego inwestycji, oferując mu dostęp do szczegółowo wyselekcjonowanych przez agentów nieruchomości klientów.

KSN daje deweloperowi wsparcie w sprzedaży jego inwestycji, oferując mu dostęp do szczegółowo wyselekcjonowanych przez agentów nieruchomości klientów.

Jak korzystać z usług KSN krok po kroku?

1. Rejestracja firmy deweloperskiej – rejestrując firmę na platformie KSN deweloper podaje podstawowe dane o firmie, określa preferowane formy współpracy z agencjami nieruchomości, definiuje odbiorców swoich ofert. Deweloper może wybrać sprzedawców swoich ofert spośród wszystkich zarejestrowanych agentów bądź tylko tych, z którymi już współpracował (np. z danego miasta). Inwestor określa także wartość procentową prowizji dla konkretnych poziomów współpracy agencji (współpraca częściowa bądź kompleksowa obsługa sprzedaży).

2. Dodawanie oferty – kolejnym krokiem jest zamieszczenie informacji o inwestycji, którą deweloper realizuje. Zamieszcza on podstawowy opis inwestycji, dodaje wizualizacje, zdjęcia, linki do własnych stron. Szczegółowy opis oferty zawiera już kalendarz dostępności lokali dla agentów. Deweloper ustala listę osób obsługujących ofertę, zaprasza pośredników i podpisuje z nimi online umowę współpracy.

3. Statystyki związane z ofertą – wystawiona oferta jest trwale analizowana przez system KSN. Deweloper otrzymuje potwierdzenia odbytych spotkań z klientami, poleconymi przez agentów. Na tej podstawie generowane są statystyki zarówno dla agencji, jak i dla deweloperów, z których wynika skuteczność sprzedaży. Pozwala to poprawić współpracę stron, a także podjąć decyzję o jej przedłużeniu bądź zakończeniu.

4. Przypisywanie klientów przez dewelopera – nie tylko pośrednik może przypisywać klientów do danej inwestycji. Swoją bazę może wprowadzać również deweloper. Numer klienta, który okazuje się pozyskanym przez dewelopera, zwalnia firmę z wypłacania prowizji za sprzedaż.

5. Usuwanie oferty – deweloper po sprzedaży inwestycji/lokalu usuwa ofertę z systemu KSN. System generuje powiadomienie do wszystkich, którzy przypisali klientów. Ponadto KSN sprawdza zawarte transakcje w księgach wieczystych. To pozwoli zbudować zaufanie współpracy i wizerunku KSN jako gwaranta skutecznych relacji sprzedażowych.

6. Zawieszenie/rezerwacja oferty – deweloper ma możliwość zarezerwować czasowo ofertę dla wybranego klienta (pozyskanego przez siebie bądź przez agenta).

7. Zapłata prowizji – po zakończeniu transakcji, deweloper wypłaca należną prowizję pośrednikowi, jeżeli to on przypisał klienta, który dokonał zakupu. Przekazanie informacji o wypłacie prowizji agentowi buduje pozytywny wizerunek dewelopera w systemie KSN.

8. Komunikacja z kontrahentami – system KSN daje deweloperowi kompleksowe narzędzia do komunikacji z pośrednikami i klientami. Deweloper zamieszcza informacje o rabatach i promocjach, dostępności lokali, komentuje wizyty i dotychczasową aktywność.

9. Statystyki własnej działalności – oprócz kontroli agenta, deweloper może analizować swoje działania i wykluczać nieefektywne techniki sprzedażowe czy kanały dystrybucji. Deweloper otrzymuje dostęp do rozwiązania typu CRM, obsługującego własną sprzedaż.

To w skrócie przedstawione możliwości, jakie daje firmom deweloperskim Krajowy System Nieruchomości.

[KSN1]

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami.

anna.woznica[at]ksn.org.pl,
tel.: 530-075-249

Projekt współfinansowany przez Unie Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Leave a Reply